I live everywhere. I work there and meet people. I wonder. Then write about it.

2013. január 28., hétfő

A régi blog tartalma és bejegyzési itt érhetők el:

BLOGTHERAPY


Ennek pedig története a következő:
Nagyjából akkortájt, mikor a blog itt bezáródott, én is elköltöztem. Találkoztam valakivel, akinek megtetszett a blogom és felajánlotta, hogy az ő honlapján vezessen tobább. Ezt a honlapot már ismertem egy ideje, és jónak is tartottam, ezért elfogadtam a felkérést, és a megjelölt, belinkelt oldalon aztán újra feltettem az összes korábbi bejegyzésemet innen, valamint újabbakat is, az új helynek, új történeteknek megfelelően. Itt viszont elfelejtettem ezt megemlíteni, amire egy régi kedves ismerősöm figyelmeztetett, és amit sajnos sokkal később, de most pótolok. A Blogtherapy régi és új történetei most már itt érhetők el:

http://www.webbeteg.hu/beteg_klub/lista/egeszsegugy/blog/211
 
Blogtherapy © 2008. Templates Novo Blogger